De lente doet altijd iets met me. Zodra het weer wat lichter wordt en je die eerste zon voelt, denk je toch: oké… ik moet weer wat gaan doen. Alleen je lichaam werkt niet altijd mee. Ik merk de laatste jaren wel dat het anders voelt dan vroeger. Niet dat…


